Photography Talk

I feel like I haven’t talked much about why or when I started photography, you just kind of saw it come up in blog just out of the blue. But it’s a really big part of my life and it’s something that I want to share with the world. It’s my form of art.

Ma tunnen, et ma räägin selles pisikeses blogipesas üsna palju oma elust ja sellega seonduvatest mõtetest, kuid ma pole kunagi seletanud kuidas ma hakkasin fotograafiaga tegelema ja üldse miks. See lihtsalt ühel päeval ilmus siia nagu puhtast õhust. Või noh tegelikult mitte täielikult, aga noh, saate ju aru 😀
Kuid fotograafial on praegusel hetkel minu elus üsnagi suur roll niiet ma tahan seda jagada teiega. Enda kunstivormi, midagi mis kuulub ainult mulle.

GR-Photos-18.jpg

Why? As you already know, I am quite an artsy person but getting the inspiration to draw is not the same as it used to be when I was younger. And dance, well, I love it but it’s not my art. It’s someone else’s creation, not mine. But I want to create something that is truly and only mine. No one else’s. I can create and develop the image I have in my mind, the images and creations that come to me.

Miks? Kui oled mind juba natuke pikemalt jälginud siis ilmselt tead juba, et ma olen ürna kunstiline inimene, kuid kahjuks pole mul viimasel ajal olnud absoluutselt mitte mingit inspriratsiooni joonistamise jaoks võrreldes sellega, mis see kunagi oli. Ning tantsimisega on lugu nii, et see pole minu loodud kunst. See on kellegi teise kujutlus ja visioon, mitte minu. Kuid ma tahan luua midagi, mis on ainult minu ning loodud minu nägemuse järgi.

GR-Photos-13

When? I really liked taking photos and making videos even when I was younger, just for fun with my friends. But then life got into the way and I sort of lost my passion for it until last year when I attended in a media camp where I and a group of other young creatives made our own news show. There was also a group of radio and blog people but I was in a television group. And I loved it there. I got my passion back. I got back what I loved and learned to be better. After the camp I just took photos with my phone as I didn’t have a proper working camera but as for my birthday and graduation gift I got my first DSLR camera 3 months later. I couldn’t be more happier. And after that I started learned everything about my camera and how to work with it to create what I have in my mind. And about six months later aka today, I am still learning. I am learning to be better and be my own creative mind.

Millal? Mulle on alati meeldinud teha pilte ja filmida, lihtslt lõbu pärast koos sõpradega. Kuid kuna tuli teisi asju ette siis see kirg fotograafia vastu kadus lihtsalt kuidagi ära. Kuid see tuli tagasi, kui osalesin ühes multimeedia laagris möödunud aprillis. See oli koht kus koos teiste noorte loojatega pidime kõigest 2 päevaga suutma teha oma uudistesaate ehk siis kavandama ning välja mõtlema lood, valima välja neist parimad, filmida ning lõpuks ka monteerida kõik kokku. Ning ma leidsin taas selle pisiku nii fotograafia kui ka filmiduse vastu (niivõrd-kuivõrd võib minu pisikesi videojuppe nimetada just filmiduseks, aga las see jääb, see oli parim, mis ma selle aja kohta oskasin :D). Igastahes September oli lõpuks see aeg kui sain lõpuks oma esimese ihaldatud ning kauaoodatud peegelkaamera. Ning pärast seda olen lihtsalt õppinud ja katsetanud kõike ise – minu arust kõige parem õppimise viis. Kuid ma õpin iga päevaga järjest rohkem ning saan ka järk-järgult järjest paremaks.

_MG_9952

Since I don’t want to make this post too long I am going to stop here for today. But be sure to let me know if you want part 2 or 3 where I share my tips, what I have learned so far and how to get the most out of your gear. 🙂

Igastahes, kuna ma ei taha seda postitust ajada liiga pikaks siis ma panen siia nüüd pausi. 😀 Kuid kui tahate rohkem teada sellest kuidas midagi teha ning mingisuguseid nippe teada saada siis andke teada ja tulevad ka järgmised osad sellele postitusele. 🙂

Where to find me | YouTube | Instagram | Twitter | Facebook | Snapchat – greeteratsep

2 (4)

2 thoughts on “Photography Talk

Leave a Reply

