Skincare Favorites + DIY Rose Water

I have battled with acne for years by now and tried many products without any results or results that give me a skin that’s even worse than it was before. But thanks to that I have gotten to know my skin pretty well and know what it likes. First of all, my skin is pretty sensitive so many products don’t fit for me. But I just have to mention that my all time favorite makeup remover is the Garnier Micellar water for sensitive skin.

Ma olen võidelnud aknega juba püris mitu aastat ja olen proovinud hulgaliselt erinevaid tooteid, et leida just see, mis sobiks mulle. Aga just tänu sellele, et olen katsetanud nii palju erinevaid tooteid siis oled saanud teada, mis mu nahale täpselt meeldib ja mis mitte. Ja asja teeb veel raskemaks veel see, et mul on ka üsna tundlik näonahk, mis võib mõne toote kasutamisel muutuda sügelevaks ja punaseks. Aga tahan kiiresti ka mainida, et kui ka sul on tundlik näonahk siis ma olen leidnud, et parimaks meigieemaldajaks on Garnier’i Mitselaarvesi.

_mg_6824

I started using all of these about a month or so ago and my skin is doing pretty well compared with how it was before. But one of my new skincare favorites has to be my DIY rose water! I saw this on Instagram and I knew I just had to try it out and I am absolutely obsessed with it. I love to spay it on my face twice a day – in the morning and before going to bed. It is also great for spraying after you finish your foundation as it sets everything in place a lot more. Although be aware not to spray too much or it kind of starts to come off later.

How to DIY your own rose water?

  • Take off all the blossoms and wash them gently in normal temperature water
  • Put the blossoms into a bowl and pour hot water on top just so it covers about half of the bowl
  • Put a plate on top and let it sit about 20 minutes
  • Take a spraying bottle and pour the mixture in, you can also add some blossoms for making it look more pretty
  • That’s it!

Ma alustasin kõikide nende toodete kasutamist umbes kuu aega tagasi ja see on muutunud palju paremaks võrreldes sellega, milline see enne oli. Aga üheks mu uueks näohooldus tooteks peab olema see isetehtud roosivesi! Ma nägin seda tükk aega tagasi Instagramis ja teadsin kohe, et ma lihtsalt pean ise ka proovima seda teha ja ma olen ausalt öeldes sellest väga vaimustuses. Mulle meeldib seda kasutada tavaiselt kaks korda päevas – hommikul ja õhtul enne magama minekut. Seda sobib ka suurepäraselt kasutada kui kinnitusspreina, kuna see tõesti hoiab meiki paremini näo peal ja samas ka värskendab seda. Kuigi tuleks jäljida, et seda mitte liiga palju pihustada, kuna muidu muutub nägu liiga vesiseks ja võib meigi ära rikkuda.

Kuidas teha isetehtud roosivett?

  • Eemalda kõik õied ühelt roosilt ja pese neid õrnalt keskmise temperatuuriga vee all
  • Pane pestud õied kaussi ning kalla kuuma vett peale nii palju et see täidaks ära umbes pool kausist
  • Pane taldrik kausi peale ning lase sellel umbes 20 minutit maha jahtuda
  • Võta tühi spreipudel ja kalla segu sisse, kaunistuseks võid panna ka mõned õied pudelisse
  • Ja ongi kõik!

_MG_6834

The next product is something that is probably quite hated by many people but it works for me. It has made my skin look so much more better and a lot more softer. But I never use it during the day time, only before I go to bed as it is pretty oily so I don’t like wearing it even on weekends when I am home and on every other day I would just look like a total mess as makeup doesn’t go well with it.

Järgmine toode on ilmselt üpris vihatud mitmete inimeste poolt, aga minu naha jaoks see lihtsalt töötab. See on muutnud mu naha üldise olukorra palju paremaks, kui see oli mõni kuu tagasi, ning muudab naha ka palju pehmemaks. Kui ma ei kasuta seda kunagi päevasel ajal, kuna see jätab naha üpris “rasvaseks” siis pole see just mu lemmikuim toode, mida päeval kasutada, kuid kuna öösiti see mind ei häiri siis kasutangi seda ainult enne magama minekut.

_MG_6828

The last but definitely not the least product what I regularly use is the LUMENE Basic Blue day cream. This is my go-to product right now as it gives the right amount of moisture to my skin, controls my olis a little bit better and as a result of these it also helps to apply my makeup pretty nicely. I have nothing but good words to say about it.

Viimaseks, aga kindlasti mitte halvemaks tooteks, mida ma igapäevaselt kasutan on LUMENE Basic Blue päevakreem. See on hetkel mu go-to kreem, kuna see annab mu nahale täpselt piisava koguse niisutust, kontrollib naha rasususe taset paremini ehk ei lase mul nagu praepann päeva lõpuks välja näha ja nende tulemusena on parem ka meiki peale kanda. Ühesõnaga, mul pole mitte midagi halba selle kohta öelda.

What are your favorite skincare products at the moment? | Millised on sinu hetke lemmikud nahahooldustooted?

Where to find me | YouTube | Instagram | Twitter | Facebook | Snapchat – greeteratsep

_MG_6826

7 thoughts on “Skincare Favorites + DIY Rose Water

Leave a Reply

