Life as a dancer

Dance. It’s something that has had a huge impact on my life yet I haven’t talked about it much in here. But I think it’s finally time to talk more about it.

Those who know me, know that I have been involved with dance since I was a little girl. I started with gymnastics, went on to learn more about show dance and ended up with street dance. They all made an impact on me and made me the way I am. It has taught me to be more patient, to work hard for what I want and to dream big.

It formed my personality and it has made me more confident. Because it takes a lot of confidence to step up on that stage, perform, show your emotions and give your absolute everything. Just before I get up on that stage, I feel major jiggles on my stomach but it makes me feel alive.

But when the room goes dark and just seconds before the music starts, I feel the spotlight, I feel that all the hours I have spent practising and working for that one moment, that it was all worth it. That all the pain and the tears were worth it in the end. And you can’t imagine how all this happiness bursts out and the tears and shakes start to happen when you get the result you have hoped for so long. It feels unreal. It feels like it isn’t even happening to me.

Where to find me | YouTube | Instagram | Twitter | Facebook | Snapchat – greeteratsep

Tants. Miski, mis mõjutab mu elu suurel hulgal, kuid millest pole siin peaaegu et üldse rääkinud. Aga viimaks on aeg, või mis te arvate?

Need, kes mind isiklikult tunnevad, teavad, et ma olen tanntsimisega tegelenud juba väiksest saati. Alustasin küll täiesti teistsuguse stiiliga, aga unustanud ma seda sellegi poolest pole ehk siis kõigepealt hakkasin tegelema iluvõimlemisega, edasi õppisin show-tantsu ning lõpuks olen jõudnud tänavatantsuni välja. Iga periood kui tegelesin nende erinevate stiilidega erinevates stuudiotes, on jätnud oma jälje.

Need kõik on mõjutanud mu elu erinevatel aegadel ja teinud mind sellisekss nagu ma olen praegu. Need õpetasid mulle suuremat kannatlikust, töötama selle nimel mida ma tahan ja unistama suurelt. Tantsimine on mulle andunud ja õpetanud nii palju. See on andnud mulle enesekindlust, rõõmu, tahet püüelda kõrgemale ja teinud mind tugevamaks. Ja seda kõike on vaja kui sa astud lavale.

Kui sa astud sellele lavale, esitad kogu oma viimaste kuude töö selle lühikese kolme minuti jooksul, kui annad endast kõik, et teha oma suurimad unistused teoks. Ja kõigest sekundid pimeduses enne seda kui muusika mängima läheb, tunnen, et kogu see töö ja vaev oli lõpuks seda väärt. Ja kõige parem, uskumatum ja emotsionaalsem moment on see kui, saad tulemuse, mide oled nii kaua oodanud ning mille nimel tööd teinud. See on kõige uskumatum tunne maailmas.

Kust mind veel leida | YouTube | Instagram | Twitter | Facebook | Snapchat – greeteratsep

Leave a Reply

