Snowy Days

Hello again! I know it’s been A WHILE since I last wrote anything in here but if you have been following me all over social media then you would know why I was away so long.

To cut a long-ish story shorter, I needed to take some time off to focus more on my schoolwork and also photography – it’s something that relaxes me and let’s my creative juices go wild haha. But yeah, I am super happy to be back and I though what a better way to start again is to show you what I have been up to recently so there will be TONS of photography posts coming up!

PS! If you always want to see the photos before they end up here or to keep up with my life then follow me on instagram as I am the most active there at the moment 🙂

Tervist taas! Ma tean, et on möödunud juba LIIIIGA pikk aeg, kui viimati midagi siia kirjutasin, aga kui oled mind teistel sotsiaalmeedia kontodel jälginud, siis ilmselt juba tead, miks ma eemal olin.

Lühemalt öeldes oli mul siis vaja natuke aega maha võtta, et keskenduda rohkem koolile ja fotograafiale – see on minu jaoks väga rahustav ja laseb mul olla loovam. Aga jah, ma olen super õnnelik, et saan jälle tagasi olla ning ma arvasin, et pole paremat viisi naaseda, kui näidata iga postitusega natuke rohkem, mille kallal ma olen viimasel ajal töötanud, niiet tulemas on üsnagi palju fotograafiaga seotud postitusi lähitulevikus tulemas!

PS! Kui tahad näha pilte enne kui need siia jõuavad (kui üldse jõuavad) siis ole kindel, et jälgid mind ka instagramis, kuna olen seal viimasel ajal kõige aktiivsem olnud. 🙂

Where to find me | YouTube | Instagram | Twitter | Facebook | Snapchat – greeteratsep

_mg_4812_mg_4913_mg_4887_mg_4837_mg_4875

2 thoughts on “Snowy Days

Leave a Reply

