Hello 2017

It’s been almost a week since the new year started and I can’t believe that I haven’t written anything in here for so long. But the reason for that is because I needed to rest and clear my head. I was thinking about what the future holds for me but then I also realized that there is no chance for me to know that. We don’t know what the future holds for us, whether there will be great joy or the sadness that eats you from the inside out. No one can really tell what is coming so all we have left to do is to go with the flow and see where we end up.

Life is a funny thing in a sense that most of us think that we know what is coming or what they think is going to happen in their life. But usually it all goes the other way. We don’t always get what we want, we have to work hard to get it. And to top it all of, it adds more pressure, you are judged by everything you say or don’t say, do or don’t do and so on and so forth.

So what I basically wanted to say is that make this year all about you, be a little selfish sometimes. This year just forget everyone and just do whatever the heck you want, there is no chance that you can ever please everyone, believe me I know that. There will always be people who try to tear you down no matter what so don’t you ever try them to get to you, you are better than that.

Also Happy new year everyone and I hope that it will be an amazing one!

Where to find me | YouTube | Instagram | Twitter | Facebook | Snapchat – greeteratsep

DSC_0713.JPG

Nüüdseks on möödunud peaegu et juba nädal sellest kui uus aasta algas ning ma ei suuda uskuda, et ma pole nii pikalt juba siia kirjutanud. Aga selle põhjuseks oli see, et ma vajasin aega puhkamiseks ja et korrastada oma mõtteid. Ma hakkasin mõtlema sellele, mis hakkab toimuma ka minu jaoks tuleval aastal, aga pean tõdema, et seda ei saa ma mitte mingil moel teada, ma ei tea mis on tulevikul minu jaoks varuks. Mitte keegi ei ole võimeline teadma seda ning seetõttu peame me lihtsalt leidma endale mugava asendi ja minema vooluga kaasa ning vaatama, mis juhtub edasi. 

Elu on üks selline naljakas asi selles mõttes, et paljud meist arvavad, et nad teavad, mis on tulekul või mis hakkab nende elus juhtuma. Aga tavaliselt lähevad asjad hoopis teistpidi. Me ei saa alati, mida me tahame, me peame selle nimel vaeva nägema. Et lisada asjadele veel ka vürtsi siis kõik inimesed meie ümber arvustavad meid selle põhjal, mida me ütleme või ei ütle, teeme või ei tee ja nii edasi.

Niiet mida ma tegelikult koge selle jutuga mõtlesin on see, et tee see aasta teistsuguseks. Unusta teised ning tee, mida just sina tahad, ükskõik mis see ka poleks. Ole vahelduseks isekas ja ole sina ise. Ära lase teiste arvamustel ennast muusta või su tuju halvaks teha, sest usu mind kui ma ütlen, et vahet pole mida sa ka teeks, seal on alati olemas inimesi, kes sind kritiseerivad isegi kui selleks pole otsest põhjust. Ära lase nende sõnadel või tegudel mõjutada ennast, sa oled siis juba selle võrra neist parem inimene.

Ja imelist uut aastat teile kõigile ning ma loodan, et see tuleb super!

Kust mind veel leida | YouTube | Instagram | Twitter | Facebook | Snapchat – greeteratsep

4 thoughts on “Hello 2017

Leave a Reply

