Testing New Products: Essence Matte Red Lipstick

Hello everybody! Since it’s officially the month of Christmas, fairy lights and all things red and green I wanted to give you a little review of a Christmas time must-have aka a red lipstick. I have always been too scared to try out red lips as they are quite risky and not necessary everybody can pull them off, but this year I have wanted to step out of my comfort zone and try out new things. As I did a few months ago. If you are following me on my YouTube channel then you might have noticed that I firstly tried out red lips in late September or October, I am not even sure right now. But then I just used a lip liner to see if I would even wear it anywhere or if I would pull it off but since I now feel like it does fit me and gives me hell of a lot more confidence I got a real lipstick haha. I wanted the matte one because I don’t like these kind of too shiny or creamy ones. Okay, I am just going to stop the chit-chat and get on to the review.

Heii!! Kuna nüüd on amtlikult jõulu, jõulutulede ja loomulikult värvii punane kuu siis ma tahan teile tutvustada ühte jõuluaja must-have asja ehk punast huulepulka. Mina isiklikult olen alati pigem punastest huultest eemale hoidnud, kuna võisin juba ette ennustada kui palju mässamist sellega on. Jaa loomulikult olin ka arvamusel, et ma ei suudaks seda iial välja kanda. Kuid see aasta ma olen üldse tahtnud proovida teha asju, mis on mind varem hirmutanud. Ma tahsin kogu selle aasta jooksul ennast proovile panna ja vaadata, mis juhtub, ning siimaani on ainult häid asju juhtunud. Näiteks see, et paar päeva tagasi möödus 10 kuud kui alustasin selle pisikese blogiga siin. Igastahes, nagu ma mainisin siis tahtsin ennast proovile panna ja proovida kanda ka punaseid huuli. Kõigepealt alsutasin sellega, et ostsin Essence’i huulelaineri, mida kasutasin huulepulga asemel. Ning peamiselt ainult YouTube’i videode jaoks. Linna ega kooli veel ei julgenud minna. Kuid täna tegin ma ka selle ära ehk siis rokkisin punaseid huuli koolis. Ma poleks kunagi arvanud, et lihtsalt punase värvi kandmine võib anda nii palju enesekindlust. Igastahes sellle loba jutuga lõpetan nüüd ja asume siis arvustuse juurde.

This is how the lipstick is described on the website. || See on kuidas on huulepulka kirjeldatud Essence’i kodulehel.

These new matte lipsticks easily glide over the lips with gorgeous, high impact color. The creamy texture gives you a long lasting matte finish without drying out the lips

PACKAGING || VÄLIMUS
Since it is a drugstore product the packaging is really simplistic matte cover. Although I would like if the color of the case would match to the lipstick’s actual color – the packaging is way more pink toned.

Kuna see on üks odavamaid brände, mida tean kui asi puudutab meiki siis on teada, et välimus on üsna lihtne, mitte midagi uhket. Sellel on lihtne matt ümbris ning mulle meeldiks kui see oleks olnud sama värvi, mis huulekas ise – hetkel on ümbris ikka palju roosakam kui huulepulk ise. 

COLOR || VÄRV
The color that I chose is 06 and it has a really cheeky name – Kiss Me If You Can. As you can see then it’s really beautiful and rich deep red color but it does look lighter on the lips. At first I wanted to say that it’s too creamy to be a matte lipstick but as you apply it and wait for a minute or two and you can see that it actually dries up and looks pretty matte, I wasn’t expecting that at all. But since it is creamy it did keeps my lips hydrated and they didn’t really chip that much. I wanted to warn that every time you touch your lips it does stain so that’s a thing to look out. Also I know that this has nothing to do with the color but omg this smell so goood, I am not even exaggerating!

See värv, mis ma valisin on 06 ja sellel on väga huvitav nimi – Kiss Me If You Can (eesti keeles – suudle mind, kui saad). Nagu ka pildilt näha on siis huulepulk ise on väga ilus ja sellel on rikkalik tumedam punane toon, aga kui seda huultele kanda siis jääb värv heledam. Alguses olin üsna kindel, et see jääb liiga kreemjaks, et olla matt huulpulk, kuid minuti või kahe möödudes oli näha, et värv oli tõesti mattiks läinud. Ning kuna see oli kreemja konsistensiga siis see ei tekitanud seda, et mu huuled oleks tunduvalt rohkem katki läinud (kuna mu huuled on tavaliselt mitte just kõige paremad ehk siis kipuvad eriti talve poole rohkem katki minema, siis polnud näha neid pisikesi nahatükke, mis paratamatult ikka tekivad :D). Hoiatuseks mainin ka ära, et kuna see jääb matt siis see ei tähenda, et värv ei kulu maha. Kulub ikka küll – iga kord kui huultele pihta minna siis jääb värviga ikka kokku. Ma tean, et sellel pole värviga mingit pistmist, aga te ei kujuta ette kui hästi see lõhnab!

img_9791

LASTING || PÜSIVUS
I would say that if you look for a long-lasting lipstick then that’s not the one for you as you do have to re-apply it throughout the day at least two times for the color to stay beautiful and fresh-looking.

But overall I would still recommend it to anyone as it is really cheap (it costs 2.59 euros) and does such an amazing job even though it has minor downsides.

Ma ütleks, et kui sa otsid pikalt peal püsivat huulepulka siis kahjuks see siin pole väga sinu jaoks. Seda peab päev jooksul vähemalt kaks korda uuesti peale kandma, et värv püsiks ilusa ja värskena.

Aga selle miinustest hoolimata, ma soovitaks seda ikkagi kõigile, kuna see teeb ome hinna kohta absoluutselt suurepärast tööd (see maksis ainult 2.59 eurot).

I hope that you enjoyed this a little more in-depth review of this lipstick and please let me know if you would like to see more posts like this. I am thinking of doing a review on L’Oreal True Match foundation so let me know if you would like to read my opinions about it. 🙂

Ma loodan, et teile meeldis selline rohkem sügavuti minev arvustus selle huuleka kohta ja ma oleks ülimalt tänulik kui te annaksite ka teada, et kas te sooviksite sarnaseid postitusi veel näha. Ma olen mõelnud teha sarnane postitus L’Oreal True Match jumestuskreemi kohta niiet andke teada, kui tahaksite ka lugeda minu arvamust selle toote kohta. 🙂

Where to find me | YouTube | Instagram | Twitter | Facebook | Snapchat – greeteratsep

2 thoughts on “Testing New Products: Essence Matte Red Lipstick

Leave a Reply

