The Holly Jolly Christmas Tag

Hello everyone! So since Christmas is just around the corner I thought that I would do this fun little tag to start off with my Christmas themed posts. Anyway, I have gathered up 13 questions that maybe also help you to get to know me a lot more better! 🙂

Heii! Kuna jõulud on peaaegu, et juba nurgataga siis ma tahtsin teha ühe lõbusa postituse, kus on 13 jõuluteemalist küsimust. Ning selle postitusega alustan ma ka oma jõuluteemalisi postitusi, kuna neid on üpriski palju üsna pea tulemas! 😉

1. Favorite Christmas movie?  || Lemmik jõulufilm?
12 Dates of Christmas, I watched it either last year or a year before that and I freaking love it and the storyline is so so good. || 12 Dates of Christmas, ma vaatasin seda kas eelmine või üleeelmine aasta, aga ma armastan seda filmi, see on lihtsalt nii hea ja armas lugu.

2. Have you ever had a White Christmas? || Kas sul on kunagi olnud valgeid jõule?
Almost every single year haha 😀 || Peaaegu iga aasta õnneks 😀

3. Do you start Christmas shopping on Black Friday or wait until the last minute? || Kas sa alustad oma sisseostude tegemisega musta reedel või jätad selle viimasele hetkele?
Somewhere in between, I usually do it in the middle of December || Kuskil nende kahe vahepeal, tavaliselt alustan kuskil detsembri keskpaigas.

4. If you could be in any Christmas movie what would it be? || Kui sa saaksid olla ühes jõulufilmis siis mis see oleks?
Polar Express, who wouldn’t want to go to that place, it’s like a winter wonderland. || Polaarekspress, sest kes ei tahaks minna sinna, see on nagu talve võlumaa.


5. Name all Santa’s raindeers. || Nimeta kõik jõuluvana põhjapõdrad.
Dancer, Rudolf, Comet, Vixon, Cupid, Blitzen, Donner, Prancer, Dasher. I admit that I had to look at least half of these up, I honestly didn’t know all the names haha || Dancer, Rudolf, Comet, Vixon, Cupid, Blitzen, Donner, Prancer, Dasher. Ma pean ausalt tunnistama, et ma pidin vähemalt pooled neist netist üles otsima, kuna ma teadnuki neid. 😀

6. When does your family put up your Christmas tree and who decorates it? || Millal sinu pere paneb kuuse üles ja kes seda kaunistab?
Usually in somewhere in the middle of December. Me and my mom, my sister and dad are not that interested in that haha 😀 || Tavaliselt kuskil ikkagi detsembri keskpaiga poole. Mina ja mu ema, mu õde ja isa pole sellest väga huvitatud 😀

7. Is your Christmas tree real or fake? || Kas sul on kuntskuusk või päris kuusk?
I used to have fake one since I was little but since 2014 we have a real one because now we have room for it.I couldn’t imagine going back to the fake tree as the real one gives me the right Christmas feeling. 🙂 || Üleskasvades oli mul peaaegu alati kunstkuusk, kuna lihtsalt polnud ruumi päris kuuse jaoks. Aga alates aastast 2014 on meil kodus ikka olnud päris kuusk, kuna minu jaoks annab see ikka õige jõulutunde. 🙂

8. Peeking at gifts or to be surprised? || Piiluda kingipakkidesse või olla üllatunud?
To be surprised. Yes I do have the urge to peek sometimes as all the presents go under the tree a few days before but I hold myself back. || Olla üllatunud. Ma ei hakka valetama, kui ütlen, et mul pole seda soovi olnud. Loomulikult on. Eriti arvestades, et meil peres lähevad kingitused juba mõni päev enne jõule kuuse alla niiet pean ennast tagasi hoidma 😀

9. Show us your ugly Christmas sweater if you have one. || Näita meile oma koledat jõulukampsunit kui sul on.
For your sadness I have to say that I have none, I only have one Christmas sweater and I absolutely love it! || Teie kurvastuseks pean ütlema, et mul ei ole ühtegi. Mul on ainult üks jõulukampsun, aga mulle meeldib see väga. 🙂

10. Does your family have a special holiday recipe you like to help make? || Kas sinu perel on mingi eriline pühade retsept, mille tegemsele sulle meeldib kaasa aidata?
I wouldn’t say that we have a special recipe, as I celebrate Christmas with my mom’s side of the family (we are really really close with them  and have always celebrated our Christmas with them) and since there are about 20 of us then each family does a little something so all the food making doesn’t fall on the one who hosts that year. 😀 || Ma ei ütleks isegi, et meil on mingi eriline retsept. Kuna me tähistame jõule mu empsi poolsete sugulastega (me oleme nendega hästi lähadesed niiet oleme alati kõik koos jõule tähistanud) ja meid on kokku umbes 20 siis teeb iga pere ise natuke midagi nii et kogu söögitegemine ei läheks ainult sellele, kelle juures parajasti jõule peame.


11. What tops your Christmas tree? || Mis kaunistus on sinu kuusepuu otsas?
Kind of like this star thingy, but not exactly like a star haha, I don’t know how to describe it 😀 || Mingi selline tähe moodi asi, aga see pole ka päris täht, ma ei oska seletada, mis asi see on haha 😀

12. Do you make New Years Resolutions? Do you stick with them? || Kas sa teed uusaastalubadusi? Kas sa ka nendest kinni pead?
I usually do, yes. But I choose the goals that I know are achievable and what I can actually do. What is the point of even doing them if you can’t keep them? || Tavalist teen küll jaa. Kuid ma valin endale lubadused, mida ma tean, et ma suudan ka saanutada. Mis mõtet on isegi teha uusaastalubadusi, kui sa ei suuda neist kinni pidada?

13. You have been granted one Christmas wish… what will it be? || Sulle on antud üks jõulusoov… mis see on?
Ohhh that’s a hard one. But I think that my grandma would still be here so she could see all the amazing things that have happened over the past 2-3 years and that she could meet my baby boy Lars (aka my puppy). || Vot see on raske küsimus. Aga ma arvan see, et mu vanaema oleks veel meiega, et ta saaks näha kõiki neid imelisi asju, mis on viimase 2-3 aasta sees juhtunud ja et ta saaks tuttavaks me kutsubeebi Larsiga. 🙂

Okay this is all I have for today and I hope that you enjoyed this little Christmas tag, I ad so much fun answering to all of the questions! I also have lot more posts coming up really really soon so don’t forget to stay tuned. 🙂

See on kõik, mis mul teile tänaseks on niiet ma tõesti loodan, et teile meeldis selline pisike jõulupostitus, kus rääkisin lähemalt ühest oma lemmikpühast. Kuna mul on ka palju uusi postitusi üsna pea tulemas siis ära unusta tšekata üle ka mu sotsiaalmeedia kontod, sest sinna tulevad alati esimesena teadaanded ja väiksed sneak peek‘id! 🙂

Where to find me | YouTube | Instagram | Twitter | Facebook | Snapchat – greeteratsep

4 thoughts on “The Holly Jolly Christmas Tag

  1. I love this post, it’s super Christmassy and it’s made me feel all warm in side, the pictures top it off perfectly, I am so jealous you get snow every year! I haven the had any here for years, since I was a kid really 😟 – Sarah xoxo

    Liked by 1 person

    • Aww thank you! It’s always good to hear that! I don’t get every year but most of the time. Las Christmas there was snow everywhere since November and when it was finally Christmas all the snow had melted and the sun was shining when we celebated, didn’t have much of a Christmas feeling for a couple of hours🙈😂 xx

      Like

Leave a Reply

