How To: Easy Fall Makeup Look

Hey my cuties! So today I wanted to share one of my videos with you as I really like the look I did there so I thought that instead of just writing a long description of the look and how I did it I am just going to share it in the form of the video.

Anyway I am  completely obsessed with this look, it’s so pretty and gives out these kind of fall vibes with the smoky eyes and dark berry lips . Of course I most of the time I skip the eyeliner step as in the mornings it takes me forever to get ready and I don’t need to add the pressure of making the perfect wing as well haha. Also all the products that I use in any of my videos are super affordable as I don’t have the heart to spend a ton of money on makeup, I mostly spend it on food tbh 😀

Anyway, enough of the talk, I hope you enjoy this little makeup tutorial, also check out my channel for more videos like this(and also some different ones that I love) and don’t forget to subscribe as I have a lot more fun videos coming up really really soon! Please let me know what kind of makeup looks would you like me to do next because that would help me out so much! 🙂

img_9715

Where to find me | YouTube | Instagram | Twitter | Facebook | Snapchat – greeteratsep

Hei mu armsakesed! Täna ma tahan jagada teiega ühe oma videodest, kuna mulle väga-väga meeldib selline look niiet mõtlesin, et selle asemel, et teha üks pikk kirjeldus kuidas ma täpselt seda tegin siis siin on video, millest võib-olla on teil lihtsam aru saada. Asi on selles, et ma olen vahepeal asjade kirjeldamises halb niiet jah.. 😀

Igastahes see on üks mu enda lemmikumaid look‘e, kuna see on nii ilus ja lihtne, aga on ka selline sügisele-talvele sobiv. Eriti annab sellele sügise tunde need kergelt suitsused silmad ja tumelillad huuled. Kui aus olla siis ilmselgelt ma igapäevaselt laineriga ei hakka mässama, kuna mul läheb niigi kaua hommikul valmis saamisega ning ei ole vaja lisada endale stressi sellega, et hakkata ka linerit tegema. Ja tahtsin ka ära mainida, et kõik tooted, mida videos kasutan on ilmselt kõigile kättesaadavad, kuna need on suhteliselt odavad. Ainult mõned asjad on pisut kallimad kuid jäävad ikka sinna 20 euro piiridesse. Ma pole väga selline, kes ostaks igasuguseid kalleid migiasju omale, kuna ma armastan sööki liialt palju ehk siis enamus mu raha kulub sellele 😀

Aga jah, aitab nüüd jutust. Ma loodan, et teile meeldib see pisike video ja kui meeldis kindlasti vaadake ka üle ka mu YouTube’i kanal, kuna seal on veel palju huvitavaid erinevaid videosid ja aina rohkem on tulekul! Ma tahaks ta teada, milliseid meigi look‘e te tahaksite veel äha minu poolt. 🙂

Kust mind veel leidaYouTube | Instagram | Twitter | Facebook | Snapchat – greeteratsep

2 thoughts on “How To: Easy Fall Makeup Look

Leave a Reply

