Beauty Tips I Swear By

I admit, I am a really lazy person when it becomes to doing beauty treatments or just pampering myself. I don’t really know why but I have never really bothered to pamper myself properly. Although I do have some tips and kind of “pampering” routines I do pretty often.

So the first thing is that I use coconut oil on my skin and lips as it softens them and also moisturizes my face as it gets really dry, especially during the fall-winter transition time. Although I don’t do it everyday as it makes my pores look a lot more bigger but I do it on the weekend when I know I am not going anywhere.

I am not sure if this is really popular but it’s the one thing I do all the time during winter and that is to apply honey on my lips. And for a simple reason – it makes them super soft and keeps my lips from chipping. I do it mostly on the evening before bed – apply the honey and then go to sleep. You can see the results immediately.  But you have to do it more than once for it to actually make a real change. From doing it once you have the soft lips for a day (when it’s colder then not even that much) but adding this little step to your night routine will make a difference over the time.

As I said – I don’t usually do much so these are all my tips for today. I hope you enjoyed this short little post. Also please let me know if you like to see more shorter posts or longer ones, it would help me out a lot 🙂

What are you beauty tips you swear by?

Where to find me | YouTube | Instagram | Twitter | Facebook | Snapchat – @greeteratsep

Ma tunnistan, et ma olen tegelikult ĂĽsna laisk, kui asi puudutab niiöelda enda hellistamist ehk siis erinevate iluhoolduste tegemisega. Ma ei tea miks, aga ma pole kunagi võtnud vaevaks neid teha. Aga mul on mõned nipid/trikid, mis turgutavad mu nahka ning mida mulle meeldib väga teha. Eriti sellisel ajal nagu praegu on.

Esimeseks on siis see, et ma kasutan kookoseõli oma nahal (ja vahest ka huultel). See teeb naha ääretult pehmeks ja jätab sellise mõnusa siidise tunde hiljem, kuigi alguses pealekandes on see ĂĽsnagi rasvane. Mulle meeldib seda eriti kasutada sĂĽgise-talve ajal, kuna siis muutub mu nahk kõige kuivemaks ning vajab rohkem hoolt ja hellitamist kui tavaliselt. Kuid tuleb olla ettevaatlik, et seda iga päev mitte kasutada, kuna see teeb ka poorid suuremaks ehk siis pole just kõige parem variant igapäevaseks kasutamiseks, kuid suurepärane näiteks nädalavahetusteks kui tead, et pole kuhugi vaja minna ja meiki näkku panna.

Ma pole kindel kui paljud seda teavad või mitte, aga see on midagi, mida mulle meeldib väga teha ehk siis panna mett huultele. Jah, just. Mett. Võib kõlada natuke naljakalt, aga sellel on tegeikult väga hea mõju – see niisutab huuli ning muudab neid pehmemaks. Ma teen seda tavaliselt õhtuti enne magamaminekut ehk siis enne kui magama minek panen huultele ja hoian terve öö seda peal. Hommikuks on huuled alati mõnusalt pehmed ning niisutatud. Kuid et sellel oleks pikaaegsem mõju siis tuleks seda teha ĂĽsna tihedalt, sest kui harva teha siis ei mõju see nii hästi kui võiks. 

Nagu ma mainisin ka enne, siis väga ma igasuguseid hooldusi ei tee ehk siis need olid mõned minu nipid ning see on tänaseks kõik. Ma loodan, et teile meeldis selline lühem postitus. Lisaks võiksite ka teada anda, et kas tahaksite rohkem näha lühemaid postitusi või pikemaid? See aitaks mind tuleviku tarbeks väga 🙂

Millised on sinu ilunipid ja trikid?

Kust mind veel leida | YouTube | Instagram | Twitter | Facebook | Snapchat – @greeteratsep


2 thoughts on “Beauty Tips I Swear By

Leave a Reply

