How To Get The Perfect Brows

I have gotten a lot of comments on my brows lately on Instagram photos so today while I was doing my makeup for the day I thought that why not to share some of my tips and tricks that I have learned to get beautiful brows.

Kuna ma olen viimasel ajal saaud väga palju positiiveid kommentaare oma kulmude kohta siis täna lõunal kui parasjagu omale meiki tegin siis tuli mõte teha ka pisike postitus selle kohta kuidas ma teen oma kulme ning mis on minu pisiked trikid ja nipid, mida olen õppinud.

Tip number 1 – NEVER PLUCK YOUR BROWS ON YOUR OWN!!
Just let a professional do your brows or you will face the fact that you have over-plucked and very thin brows. Thankfully this hasn’t happened to me as I have always let a professional do them, I have heard a lot of horror stories. The only time I pluck my own brows is when I have the shape still there but some little hairs growing around the brows that ruin everything. And even then I have to be extra careful as I don’t have the thickest brows and if I pluck out the wrong hair there will be a hole in my brow. And that isn’t even a joke. 😀

Nipp number 1 – ÄRA KUNAGI KITKU ISE OMA KULME!!
Lihtsalt lase seda teha profil, kes teab, mida ta teeb või muidu oled sa vastas olukorraga, kus sul on liiga ülekitkutud ja peenikesed kulmud. Õnneks pole endal sellist kogemust olnud, kuna lasen need alati profil ära teha (alates Septembrist olen käinus Stina Saariku juures ja ta teeb absoluutselt suurepärast tööd :)) ja ausalt öeldes ei taha ka, et see juhtuks. Ainus kord kui kitkun is eoma kulme on siis kui need on juba natuke välja kasvanud, aga seis pole veel päris hull. Kuid ka siis pean ma ettevaatlik olema, kuna mul on üsna hõredad kulmud ning iga pisemgi vale liigutus võib olla selle tulemus, et mu kulmud on auklikud. Kahjuks pole see isegi nali, kuna seda on juhtunud. 😀

Tip number 2 – Choose the right color for you.
If I remember it right then you should use one or two shades darker brow color than your hair is. Since I have a little darker blonde hair, I use pretty dark brown shade. And that is because it doesn’t have that really strong color but it suits me well.

Nipp number 2 – Vali enda jaoks õige värv.
Kõige õigema värvi enda jaoks saad siis kui valid üks või kaks tooni tumedama värvi kui on su juuksed. Kuna ma arvestan enda juukseid suheliselt tumedaks blondiks siis kasutan tumepruuni kulmuvärvi. Ilmselt mõtled, et see on ju liiga tume, kuid tegelikkuses pole kuna sellel konkreetsel värvil, mida ma kasutan, pole värv väga tugev, heledam kui tundub. Niiet minu jaoks see sobib.
Ps – ma kasutan Oriflame brow color and wax trio’t.


Tip number 3 – Add wax or brow gel.
If you use just the dust-like color (that’s what I use) then you must add wax as well on top of the color. It is a total must in that case as the wax prevents the color from falling out throughout the day and it also keeps all the hair in place.

Nipp number 3 – Lisa vaha või kulmugeeli.
Vüib-olla see on liiga ilmselge, aga igaks juhuks mainin ikkagi ära. Kui sa kasutad sellist nn lahtist ja kergelt tolmu-laadset toodet ehk siis mitte pliiatsit (parim seletus :D) siis kasuta kindlasti kas vaha või geeli, et värv püsiks terve päev omal kohal ja ka et hoida kulmukarvu paigas.

Tip number 4 – Clean up with concealer.
After you are done with your brows and are happy with them, then also be sure to slightly go around your brows with a concealer to clean everything up and to make them look super sharp. I like to add the concealer to a small flat eyeshadow brush and then go around the brows as it’s a lot more easier to use and makes it look very clean.

Nipp number 4 – Korrasta peitepulgaga.
Kui oled oma kulmudega täiesti valmis siis viimase sammuna, et saavutada kaunid kulmud siis korrasta kogu kulmude ümber ära peitepulgaga. Ma olen leidnud, et kõige lihtsam on see siis kui võtad peitepulgalt toodet ning paned natukene seda väikse lameda pintsli (ma kasutan lauvärvi oma selleks) otsa ning käid sellega ümber kulmu ning järgid selle kuju. See on jätab lõpus väga korraliku ja viimistletud mulje ning näeb üldpildis ka puhtam välja.

And boom, you are done. There isn’t that much to get the beautiful and perfect brows that you see all over Instagram as it is actually really simple to do. And also as I don’t think that I mentioned this then let the professional create the perfect brow shape for you and then just color it in the way your brows are shaped.

Anyway that’s it for today. I really hope that you enjoyed this little post and that maybe it also helped you. Be sure to follow me on my social media outlets as I have become a lot more active recently and so that you could see some bits of my everyday life. 🙂

Ja booom, sa oled valmis. Seal ei ole väga mida keerulist saavutamaks neid ilusaid ja täiuslikke kulme, mida on näha igalpool Instagramis, kuna seda on väga lihtne ka ise teha. Lisaks, ma ei arva, et ma mainisin seda, aga lase profil teha ka õige kulmukuju sinu näo jaoks – usumind, ta teab alati paremini ning näeb milline näeks kõige ilusam välja ja ka sobiks sinu näokujuga ning sealt edasi jääb sul lihtsalt ise need üle värvida ja jälgida oma kulmukuju.

Igastahes see on tänaseks kõik. Ma tõesti loodan, et sulle meeldis see pisike postitus ning ehk see isegi aitas pisut. Lisaks ole ka kindel, et jälgid mind sotsiaalmeedias, kuna olen viimasel eriti aktiivseks muutunud. 🙂

What are your tips to get the perfect brows?

Let’s connect | YouTube | Instagram | Twitter | Facebook | Snapchat – @greeteratsep


10 thoughts on “How To Get The Perfect Brows

Leave a Reply

