YouTube Talk + Halloween

Hii! So today’s post is a little different because I want to introduce you guys to my YouTube channel and talk about it a little. Also here is my new video plus some photos of the look I created. 🙂

Okay, so as you know I created my own YouTube channel at the start of the July so I have had it for quite a while for now. I would say that my YouTube and blog are pretty much connected as I started this blog to get some courage to even start a channel. I have been really into makeup since I was young and I truly just want to share my passion for beauty with you guys and hopefully even inspire you. And that’s basically what my channel is all about as well – me trying to figure out myself and share my passions with all of you. Just as I do it in here. YouTube is just another little creative outlet for me. Both my blog and YouTube channel have inspired me to be a lot more creative, think outside the box and be the person I am. And by that I mean that I am very loud and bubbly person and some people can’t stand that or think I am fake but I am not. It’s just the way I am. And in these little places like my blog and YouTube, people love that about me. They love my overly bubbly and happy personality. And I love you because of that.

You have been so supportive all throughout this little journey of mine and have helped me to gain a lot of confidence. Because of you I became a lot more braver and done things that I maybe otherwise wouldn’t have done.

Anyway here’s my brand new video and it’s all about Halloween. If to be honest then Halloween is one of my favorite holidays even though it isn’t celebrated in Estonia. But it’s becoming my squads tradition I think haha. We had our little Halloween party last year and it was so much fun – I love dressing up as something different and have a good time with the best people. We watched a Halloween movie, played some games, ate A LOT and just had fun being together.

Soo yeah,this is my video where I show you how to do this very cool look and I think that you already have the things necessary for this look (black pencil eyeliner and some dark eyeshadows). It’s really simple but looks very cool and edgy. So I hope you enjoy it and if you do then please leave comment as well because I would love to get to know you guys a little bit more and it just simply makes my day even better! 🙂

img_0631

Heii!! Tänane postitus on pisut teistsugune, kuna tahan rääkida natuke ome YouTube’i kanalist ning kuidas see ka seostub minu blogiga.

Niisiis ma tegin enda YouTube’i kanali juba Juuli alguses niiet päris tĂĽkk aega tagasi juba, aga ma nĂĽĂĽd ei mäleta kui palju ma sellest ka siin rääkinud olen. Niiet jah, räägin natuke sellest, et ehk saate ka teada, mis põhjustel seda teha tahtsin. Nagu ma mainisin siis mu YouTube on seotud ka blogiga natuke, kuna tegelik põhjus miks ma tahtsin ĂĽldse seda blogi kirjutada oli see, et ma oleksin natuke julgem ja et ehk saaksin kunagi tulevikus enda YouTube’i kanali avada. See oli midagi, mida olin pikka aega tahtnud teha, aga asi millest puudust oli, oli julgus. Tahtsin kõigepealt natuke koguda julgust siin ja vaadata, kas see oleks midagi, milleks ma ĂĽldse suuteline oleks. Ning tõeline põhjus, miks ma nii blogi kui YouTube ĂĽldse tegin on see, et mul oleks enda kohake, kus saaksin olla ma mina ise ja just selle pärast inimestele meeldida – oma isiksuse. Ja ka, et mul oleks olemas koht, kus saaksin enda loovust arendada ning jagada seda ka teistega, kes on sarnastest asjadest huvitatud.

See blogi ja YouTube on mõlemad minu pisikesed nurgakesed, kus saan olla ma mina ise ilma, et keegi mind kritiseeriks. Ma olen alati liiga energiline ja rõõmus ning mõnele see ei meeldi või arvavad, et ma niiöelda näitlen (mida ma, aga ei tee. Selline ma lihtsalt olen) ja nad peavad vajalikuks seda mõnikord ka väljendada, aga siin saan olla ma täpselt selline ja keegi ei pane seda pahaks. Ma olen ääretult tänulik teile kõigile, kes võtavad vaevaks jätta mõni hea kommentaar või isegi üldse lugeda seda pisikest blogi siin ja vaadata mu videosid. 🙂

Igastahes, kuna ka halloween (mida küll Eestis ei tähistata) on varsti-varsti tulekul siis tegin ka ühe pisike video, kus näitan kuidas teha sellist natuke jubeda nuku moodi meiki (või noh midagi sinnapoole, ma ise ka pole päris kindel kuidas seda kutsuda :D).
Ma olen seda ka varem teinud, kuid see oli eelmine aasta kui oli klassiga halloweeni-teemaline pisike istumine ja mulle väga meeldis seda teha niiet mõtlesin, et näitaks teile kah. Lihtsalt juhuks kui siin on veel keegi, kellele meeldib halloweeni tähistada.

Mulle meeldib just see kostĂĽĂĽmide osa halloweeni juures kõige rohkem – saan ĂĽheks õhtuks olla teistsugune. Eelmine aasta tegime sõpradega ka oma pisikese halloweenipeo (või noh meid oli 8-9 niiet see oli vaevalt pidu, aga noh saate ju asjale pihta :D), mis oli väga lõbus – vaatasime filmi, sõime kohati isegi liiga palju, mängisime mänge ja veetsime lihtsalt kõik koos lõbusalt aega samal ajal kostĂĽĂĽmides olles. Ning siin ka siis eelmainitud video ning ka mõned pildid. 🙂

LET’S CONNECT | YouTube | Instagram | Twitter | Facebook | Snapchat – greeteratsep

img_0610IMG_0614.jpgIMG_0622.jpg

2 thoughts on “YouTube Talk + Halloween

Leave a Reply

