Girl Behind The Words #1

As some of you may know, I wanted to do a more personal post a while ago and I asked you guys what you would want to know more about and I got two things that had the same exact amount of votes so I am going to do a little series called Girl Behind The Words so you can get to know me more on a personal level. I am not sure though when I am going to make another one but anyway.

The 2 categories that tied were.. drum roll please…

…childhood and my life as it is now.

For the first post I decided to talk about my childhood.
If to think back then I was a very awkward and pretty unsocial kid. I didn’t have many friends and I was okay with it most of the times. But when your best friend plays with the kids that don’t like you and don’t let to join the games, having very few friends sucked. I always felt odd and different from the other kids, I didn’t particularly liked the things they liked and as kids do, they kind of ignored me and didn’t really acknowledge my existence. It was hard at times but I didn’t let it bother much as I had many friends around the place I lived. It was out of town but there were many kids around my age an I got along with them really well.

But other than that, I was a happy kid. I had lots of animals to play with (at my grandma’s house) but since I have moved quite a lot, I didn’t have any animals of my own although having my very own dog was my biggest wish as long as I can remember. But we went to my grandma’s place a lot. And I loved it. I remember that when we were there, I was playing games with my big sis and always climbing on the trees. It was so much fun because I was the real tomboy girl, I didn’t care about how I looked like, I just wanted to go on a lot of adventures and it was amazing.

The one thing that I really remember is that when I was a bit older and could be out all by myself, me and my friend went to the woods to find something to do as we were both bored to death. We walked pretty far until we found a little stream and next to it was a big and strong tree so we decided that we would build our own tree house there. Of course we did it just by ourselves and no need to say that we didn’t really know how to build a tree house but we tried. After we finished it we were both so proud but neither of us had the courage to climb up to the tree house. We were afraid that we would fall. Then we just hanged around there for a little while and then decided to go back home.A few days passed by and we thought that we should go and check out how our tree house lived but when we went back we didn’t find it anywhere. I guess it was too weak and fell apart. But it’s just my guess haha.

Since this post is already kind of long then I am just going to stop here but if you want to know more then just leave a comment down below and just let me know. This is just a little piece of what my life looked like when I was younger.

Thank you all for reading my little ramble and I hope that maybe you can see a little better what kind of person I actually am. Love you lots, x.

Facebook  Instagram  Twitter  YouTube Snapchat – @greeteratsep

Nagu mõned teist võivad juba teada siis tahtsin juba väga tükk aega tagasi juba teha rohkem sellist isiklikumat postitust ning ma küsisin mida te minu kohta teada tahaksite. Kuna 2 kategooriat, mis teile välja pakkusin said sama palju hääli siis teen mitu postitust pikema perioodi jooksul. 

Ning need kategooriad, mis sama palju hääli said olid… trummipõrin…

…minu lapsepõlv ja milline on minu elu praegu.

Esimeseks postituseks selles seerias otsustasin siis teha enda lapsepõlve kohta.
Nüüd kui ma mõtlen sellele ajale tagasi siis ma olin väga kohmakas ja ebasotsiaalne laps. Mul polnud väga palju sõpru, kuna ma ei osanud sõpru teha ning minu jaoks polnud see enamus ajast probleemiks, et mul oli vähem sõpru kui teistel. Aga raskem oli siis kui ka need kõige paremad ja lähedasemad sõbrad olid koos teistega, kellele ma ei meeldinud. Sel ajal ma veel ei mõistnud, et ma ei saagi kõigile siin maailmas meeldida, mitte keegi ei saa, aga ega siis lasteaialaps sellest ju veel aru ei saa.

Ma tundsin, et olin erinev ja imelikum teistest lastest ja mitte just paremas mõttes.  Kuid ma ei lasknud sellel ennast heidutada, kuna õnneks oli mul enda kodu ümbruses (suhteliselt) palju lapsi ning nendega sain ma väga hästi alati läbi.

Aga peale selle olin ma õnnelik laps. Mul oli palju loomi, kellega mängida vanaema juures maal aga kuna me perega oleme kolinud üsna palju siis meil endal kodus ühtegi kodulooma polnud. Kuigi see on olnud mu suurim unistus nii kaua kui ma mäletan. Kuid me käisime maal vanaema juures suhteliselt palju ning ma armastasin seda.
Ma mäletan, et alati kui me seal käisime siis mina ja mu suur õde mängisime palju erinevaid mänge ja ronisime palju puude otsa. See oli üks mu lemmik tegevus kui ma väiksem olin. Ning see oli väga lõbus kuna ma olin selline maaplika, kes ei hooliud milline ma välja nägin vaid tahtsin koguaeg minna erinevatele nn. avastusretkedele maal ja see oli imeline.

Üks asi, mida ma mäletan väga hästi on see, kui ma olin juba pisu vanem ja võisin olla üksina õues nii et mu õde ei pidanud mind valvama (ehk siis äkki esimeses klassis??). Ühel päeval mina ja mu tolleaegne parim sõbranna otsustasime minna metsa ja otsida endale tegevust kuna meil oli surmigav. Me läksime üpris sügavale metsa (see oli ühe suure tee ääres, mis viis meid kodu juurde niiet me ei eksinud õnneks ära :D) kuni leidsime ühe pisikese ojakese ning selle kõrval oli üks suur puu.


Niiet me siis otsustasime ehitada endale puumajakese, sest et noh, miks mitte! Loomulikult tegime selle valmis kõigest kahekesi ja see on siililegi selge, et kõige kindlam see just polnud. Aga me üritasime ja kuidagi selle valmis ka meisterdasime ja hiljem olime maru uhked enda üle, et sellise khm, iluduse, valmis tegime. Ja veel täisesti ise. Aga kuna hakkas  pimedaks kiskuma siis läksime koju tagasi. Mõni päev läks mööda ning mõtlesime tagasi minna ja vaadata kas me saaksime seal ka juba mängida. Kui oh üllatust, tagasi minnes ei leidnud oma uhket pesa kuskilt üles. Ilmselt see oli juba esimese ööga ära lagunenud ja noh, ega ma ei imestaks ka. 😀

Kuna see postitus on ka juba päris pikaks läinud siis siinkohal täna lõpetan, aga kui tahad rohkem teada siis anna mulle kommentaarides teada. Igastahes see siis on kõigest killuke, milline mu elu on siiamaani olnud kuid ehk saite nüüd minust natuke rohkem teada ja aimu milline inimene ma siis ikkagi olen. 😀

Ja suur aplaus kui suutsid minu khmm, pisikest jutustamist lugeda. 😀

Leave a Reply

