Giveaway With Dove

Hey my cuties and welcome to all of you who are new in here! 🙂 Since this giveaway is only for all my lovely Estonian followers/friends, then I am going to write this post only in Estonian.


Hei mu armsakesed ning tere tulemast, kui oled uus siin! 🙂
Niisiis, kes on mind siin ja ka Twitteris juba mõnda aega jälginud, siis on ilmselt tähele pannud, et ma olen ka vihjanud, et varsti-varsti võib tulla pisike kingiloos ning täna on see päev käes! Tegelikult saime juba 100 jälgijat hiljuti kokku aga kuna on kiire olnud siis jõudsin alles täna selleni. Mõni aeg tagasi kirjutas mulle Dove’i esindaja pakkudes teha koostööd ning kingida pisike pakike ühele mu lugejale. Loomulikult olin selle pakkumise üle ääretult õnnelik, kuna mul avanes vüimalus tasuda teile teie toetuse eest, mis ma olen siiamaani saanud ja mulle väga ka meeldivad Dove’i tooted. Niisiis koostöös armsa Dove’iga loosime välja ühele teist väikse kingituse. 😉 Aga mis siin ikka pikka juttu teha ja lähme juba asja juurde eks 😀

Reeglid loosis osalemiseks on lihtsad:

  1. Pead olema blogi jälgija
  2. Jäta kommentaar öeldes, mida ootad tuleva sügise juures kõige rohkem
  3. Loosimine kestab kuni 1. Septembrini

Loosi lähevad Intensive Repair šampoon, palsam ning juuksemask ja Powder Soft rulldeodorant, mis on armsat roosat värvi. 🙂

 YouTube | Instagram | Twitter | Facebook | Snapchat – greeteratsep

auhind

9 thoughts on “Giveaway With Dove

  1. Mina ootan uut elumuutust. Kolin Tallinnasse, lähen uude kooli õppima. Olen 12 a käinud ühes koolis ja elanud kodus, seega kolimine ühikasse ja uute klassikaaslastega tutvumine tundub põnev. 🙂 Ja sünnipäev on ka sügisel, kes siis seda ei ootaks 😀

    Liked by 1 person

Leave a Reply

