Wildchild

Hey! And here is another outfit post, yay! I feel like I am always saying that but I really enjoy these little photoshoots, they are always so much fun. 🙂

I just also want to say that I created my own YouTube channel this Monday. I have 2 videos up already so go check it out. 😉 (HERE) The channel is only in English and new videos will be up every Monday and Thursday! The channel is mostly about beauty but I am also going to do fashion, lifestyle and maybe even some fun videos with my friends (If I get them to agree with it haha). 😉

I also just want to upload some vlogs as well but they will be up only when I have some exciting things happening haha. 😀 Anyway, I hope that you like this little post and don’t forget to comment, like and also share it if you do! Love you all so much. X 💕😊


Hei mu armsakesed ja tere kui oled uus siin! Jaaaa jälle üks outfiti postitus! Mulle tundub, et ma ütlen seda iga kord kui on pildipostitus, aga mulle väga meeldis neid pilte teha ja mul oli väga lõbus. 

Tahan ka lihtsalt siin mainida, et tegin sellel nädalal endale siis lõpuks YouTube’i kanali, kus siis postitan 2 korda nädalas videosid ehk siis iga esmaspäev ja neljapäev. Praeguse seisuga on üleval juba 2 videot. Lisaks on kõik videod inglise keeles! 🙂

Peamiselt siis on seal igasugused iluga (ehk siis meigiga😃) seotud videod aga ka moe, elustiili ning ehk vahest ka mõned naljakad challenge (ehk siis nii öelda võistlused) videod koos sõpradega eeldades, et nad nõus ikka on. Tegelikult olen juba ühe sõbranna suutnud ära rääkida ja plaanime mingi video suve jooksul koos teha. 😀

Aga mis siin ikka pikemalt ikka rääkida, ma loodan, et teile meeldivad needd pildid, sest mul igastahes oli jubedalt lõbus neid teha. 😀

Dress – second hand store
Shoes – CCC
Sunglasses – ALDO
Bracelet – Ingella

Love, Greete

Let’s connect 🙂 | Facebook | YouTube | Instagram | Twitter | Bloglovin | Snapchat – greeteratsep

6 thoughts on “Wildchild

Leave a Reply

