Cooking With Me: Oatmeal Cookies

Hey my cuties and welcome if you are new here! 🙂  Today I wanted to share this very easy yet super delicious recipe. I also want to make one thing clear – I can’t really cook. I am so bad at it and I have history of burning or undercooking my food. And I have decided that I need to grow up and learn to cook because well, unfortunately I can’t take my mom everywhere with me so yeah, te time has come. So I guess we could say that we are on a journey to self discovery that includes cooking. Also don’t worry if you are anything like me, we can learn together! 😀


Hei mu armsakesed ja tere tulemast, kui oled uus siin! 🙂  Niisiis täna tahtsin teiega jagada ühte väga lihtsat kuid super maitsvat retsepti. Esiteks ma tahan ühe asja selgeks teha – ma ei ole eriline kokk. Ehk siis ma ei oska väga süüa teha ning mul on olnud palju kogemusi kas siis toidu kõrvetamise või toidu liiga tooreks jätmisega. Igastahes ma olen otsustanud, et kätte on jõudnud aeg kui pean suureks saama ja õppima ükskord tegema söödavat sööki. Ning kui sa oled selles suhtes natukenegi minu moodi siis ära muretse, me saame õppida koos! 😀

I got this recipe from Nami-Nami and I really liked it, the easiest one I have seen so far. Also from this amount you get about 20 cookies. Anyway for baking these delicious cookies you will need a few things:


Ma sain selle ülilihtsa retsepti Nami-Nami lehelt ning selles kogusest saab umbes 2o kaerahelbeküpsist. Selleks, et neid häid küpsiseid teha on vaja ainult mõnda asja:

250 g  of oatmeal // 250 g kaerahelbeid

2 eggs // 2 muna

65 or 75 g of melted butter // 65 või 75 g sulatatud võid

0,5 teaspoon of vanilla extract // o,5 teelusikatäit vanilliekstrakti (mina kasutasin vanillisuhkrut)

Add as much sugar as you would like, I didn’t measured how much I used 😃  // Lisa ka nii palju või vähe suhkurtkui sulle meeldib, ma ei mõõtnud palju ma kasutasin 😃

I also added a little bit of water to mix everything together better. // Ma lisasin ka natuke vett, et oleks kõike lihtsam kokku segada.

There was actually an exact way and what to mix together first but of course I forgot to read that part and just mixed everything together but it worked for me. If you have any questions regarding this recipe just let me know in the comments! 🙂


Tegelikult oli seal kindel viis kuidas ja mida täpselt kõigepealt kokku segada, aga nagu mulle ikka omane siis ega ma ju ei lugenud seda osa siis kui vaja oli vaid ikka siis kui kõik oli juba korraga kaussi pandud. Kuid minu jaoks kõik töötas niiet see selleks. 😀

Love, Greete

Facebook  Instagram  Twitter  Bloglovin  Snapchat – greeteratsep

One thought on “Cooking With Me: Oatmeal Cookies

Leave a Reply

